Novi Sad
11.07.2013.
11:28 > 18:01
Na portalu Srba iz dijaspore "Koreni" objavjen je poziv na linč novosadskog novinara Nedima Sejdinovića, u kom  se on naziva "muslimanskim vojvodom" i "jednim od vodećih vojvođanskih separatista".
  • Trpivoje

    14.07.2013 15:53
    A otkud njemu pravo
    Da upoređuje Srbe sa nacistima i Miloševića sa Hitlerom. Vrlo dobro se zna šta je uradio Hitler, šta Naser Orić, šta Izetbegović, šta Tuđman, šta Tači, šta Klinton i slični fašisti. Koliki god lopov i gad bio, Slobodan Milošević, a pogotovo Srbi kao narod nikako ne mogu da budu u tom društvu. A ovi nabrojani svakako imaju vrlo velike sličnosti sa Hitlerom. Šta više, deluju mi kao naslednici njegovog lika i dela. I ne vidim zašto je tekst tog "novinara" Petrovića više ratno huškaćki od teksta "novinara" Sejdinovića. Ne zna se ko je jadniji od njih dvojice. A 021, nastavlja da redovno diže tenzije po Vojvodini, što se takođe može okarakterisati kao huškačko. Verovatno im donacije zavise od toga.
  • НН

    12.07.2013 21:44
    @Srdjan, NS - Pada veče, a...
    Ваљало би се мало информисати о самој теми пре коментарисања и веровања свакој "вести" по аутоматизму, зар не?
    Ево коментара сарајевског новинара Елдина Хаџовића на ту тему, пошто тачно зна шта се десило:

    http://tinyurl.com/nssub4k

    У данашње време интернета је заиста грех и крајње неопростиво бити неинформисан, зар не?

    Пуно поздрава
  • Ноћ, није вече

    12.07.2013 11:49
    @Srdjan, NS - Pada veče, a...
    У Ираку свакодневно страда неко дете, буди човек па буди тужан сваки дан а не само кад ти медији кажу ...
  • 12.07.2013 11:43
    ne, ovo nije "verbalni delikt". Ovo je kršenje krivičnog prava na osnovu diskriminacije. Ovo je raspirivanje, jačanje nacionalne, verske mržnje i ugrožavanje ljudskih prava i slobode.
  • BLOK

    12.07.2013 07:56
    Odlučite se
    Da li je ovo "verbalni delikt"? Odlučite se već jednom, da li postoji verbalni delikt. Toliko ste bili za ukidanje istog, a sada bi da osuđujete ljude zbog izražavanja svojih misli. Jednima se toleriše sve toleriše i to se naziva sloboda, a druge kite raznim "etiketama" (govor mržnje, šovinizam,...). Činimi se ipak da, u verbalnom ratu, pojedinac nema šanse protiv artiljerije medija.
  • Srdjan, NS

    11.07.2013 21:33
    Pada veče, a...
    U Srebrenici su danas sahranili bebu, žrtvu srpskog herojstva s početka 90-ih... Kao otac i čovek, kao Vojvođanin i Srbin ceo dan sam neizrecivo tužan i posramljen. Od jutros samo ljubim moju ćerku i sina. Tužan sam.
  • LimanacNS

    11.07.2013 20:15
    @Аnonimus‚
    Druže, koji voliš da proklinješ, čime sam to opravdao zločin u Srebrenici? Samo sam pomenuo da se o istoj priča na sva zvona, a o zločinima nad Srbima baš nešto i ne priča. I mani se mog semena, gledaj malo svoja posla. Ako ti je neko blizak poginuo u Srebrenici, primi moje saučešće. Ako nije, razmisli malo o ratu u Bosni, da li se čitav rat svodi na nekoliko hiljada ubijenih u Srebrenici, ili je bilo žrtava i drugde po Bosni? I razmisli kako to da se Naser Orić izvukao helokopterom iz Srebrenice tik pred upad vojske. Nije sve tako jednostvano, kao tvoja kletva.
  • Lala

    11.07.2013 19:31
    novosadjan
    ni meni nije jasno zasto je neko umislio da ce haski tribunal osloboditi one zveri odgovorne za Srebrenicu
  • Zli

    11.07.2013 19:21
    Gde je text?
    Nađe li neko sporni text? Je ne...Možda i ne postoji...
  • Radovan Karadžić

    11.07.2013 19:17
    Moj prijatelj je kriv
    Nedim je kriv! Nedim je kriv!
    Objasniću vam to jednostavno - Nedim je kriv!
    Moj prijatelj Nedim je kriv je piše je l' a ne jer, kriv je ne sapaja ne mogu i ne razdvaja neću. Kriv je Nedim jer mu se desi knjigu pročita, a ponekad i da je napiše. Naravno, najviše je kriv zbog toga što se bavi novinarstvom a da se to njegovo bavljenje ne mora stavljati pod navodnike.
    Koliko vi znate takvih novinara? Na prste jedne ruke mogu da ih nabrojim, pa je normalno da su takvi i krivi jer da nisu valjda bi ih bilo više?!
    PREDLAŽEM da zatvorimo Nedima i njemu slične, ili da ih pošaljemo tamo odakle su došli (ili su trebali da dođu). Pošaljimo ga u Beč u Njemačkoj ili u Amerike pa neka tamo vide šta će s njim. Samo fukara bi se i tamo snašla jer barata i tim jezicima, pa bi opet počeo da piše pravilno i da se folira sa padežima, činjenicama i ostalim nepodobnim stvarima.

    nastaviće se
  • novosadjan

    11.07.2013 17:57
    ne vidim sta je novinar lose napisao kad je poredio onog sa hitlerom, jedino mozda brkovi
  • ZoranNS

    11.07.2013 17:42
    Banacanin, A Ne Vojvodjanin - @ZoranNS
    Gospodine stvarno ste izgubljeni u svom Srpstvu, u Bavarskoj imate, raženog hleba, pšeničnog, hleb sa raznim dodatcima, i nema Bavarskog hleba, i nema bolesnika koji pitaju ko ga je mesio, gde je sejao pšenicu. Jednog dana kada budemo donosili pšenicu sa marsa, onda će to po tebi biti marsovski hleb. Srpstvo, Mađarstvo, Hrvatstvo, Slovenašstvo je bolest od koje se treba lečiti, biće nam život lepši i lakši, i nećemo se po tome razlikovati, nego ko je čovek a ko bi to trebao da bude, a nije.
  • Јово

    11.07.2013 16:34
    А ђе је позив на линч? Где су ти људи када ваља осудити злочине окупационих армија у Сирији, Ираку.....
  • Raja

    11.07.2013 16:28
    Zlocin je zlocin i nema opravdanja, ali bilo bi dobro kada bi se Jasenovac pominjao po medijima bar deseti deo koliko se spominje Srebrenica. "Ljubicica bela" to nije dozvoljavala, a ljudi su kratkog pamcenja i desilo nam se ovo sto nam se desilo.
  • Vojvodjanin poslednji mohikana

    11.07.2013 16:27
    Moram da ostavim jos jedan komentar. Sta je? Vi mozete reci da ste hercegovci, bosanci, crnogorci a mi ne smemo reci da smo vojvodjani? Veci ste srbi od srba sa ove strane Drine. Jel ne mozete prihvatiti cinjenicu da su kod vas jedni obicaji a ovde drugi bez obzira sto govorimo isti jezik. Razrusili ste nam grad, promenili ulice, pismo, crkve, ponasanje... Prihvatite urban nacin zivota. Ovde je na malom prostoru jako puno ljudi. Svakakvi vetrovi su ovuda duvali i ima nas raznih. Nema vise jedna kuca jedno brdo pa ojha. Primili smo vas, pa malo postujte. Niko vas ne mrzi bez razloga. Ima tu, medju komentatorima neko se poziva na zakon, pa zakoni se menjaju. Na zakon se pozivaju samo oni koji nemaju moralno opravdanje. Po zakonu su i jevreje streljali. To je bilo lose, jel tako? Ne mogu reci da nisam nesto sto nisam, srbin sam ali moje geografsku poreklo je Vojvodina. Jos jednom ponavljam, vi za sebe mozete da spominjete ko ste i odakle a nama branite vec duze vreme. Obice vam se o glavu.
  • Pravda Za Sve

    11.07.2013 15:50
    pojašnjenje...
    Kada se kaže "srpski hleb" misli se na hleb iz Srbije.
    Možda je to žito sejao: Rumun, Rusin, Slovak, Madjar, Rom, Cincar, Albanac, Aškalija, Bunjevac itd... ali je sejao u Srbiji i zato sam rekao "srpski" a ne "vojvodjanski"...
    Ja samo ukazujem na ekstremizam koji je i ovde kod nas u lokalu u porastu i to ekstremizam razne sorte...
    Od ultra desnog do ultra levog... koji nije ni malo benigan..
    Evo ovde možemo čitati u komentarima koliko su neki ljudi ostrašćeni i koliko mrze u svojoj frustraciju tamo neke koji "bacaju kamena s ramena"!!!
    Mržnja ubija samo mrzitelja.
    Ovi ekstremisti ovde koji kažu da hleb nije iz Srbije već iz Vojvodine, meni su i gori od onih tamo koji žive Bog te pita gde i odande prete.
    Meni su ovi lokalni mnogo opasniji, a gde najviše promovišu svoje "ideje"... pa na ovakvim mestima.
    Šteta je (njihova) što ih je samo par desetina hiljada ;)
  • banacanin, a ne vojvodjanin

    11.07.2013 15:37
    @ZoranNS
    a da li je za tebe hleb koji je izmesio Srbin u Bavarskoj, bavarski, srpski ili ipak nemacki?
  • Duke

    11.07.2013 15:25
    Ista priča
    I opet su Srbi iz dijaspore veći Srbi od svih nas...Opet guslanje i prodaja priče iz USA, pa što ne dođu ovde da žive i guslaju :-)Kreteni koji vrlo verovatno ne znaju ni svoj jezik, ali znaju ko je državni neprijatelj...Svi su sa korenima u pm...
  • 11.07.2013 15:07
    Ovo je krivično delo diskriminacije ili povrede ravnopravnosti za koje je zatvorska kazna do 8 godina i nepoštovanje Ustava. Možda P. Petrović i komšije nemaju državljanstvo Srbije ali mora da se poštuju važeći zakoni u Srbiji.
  • ZoranNS

    11.07.2013 14:59
    Neverovatan izum ludaka
    Čestitam, veći ste geniji od Tesle, izmislili ste srpski hleb, pravljen od Vojvođanskog brašna i žita, koje je posejao možda Rumun, Slovak, Rusin, Hrvat, Mađar, Rom, Nemac, Bugarin, Albanac, a možda i Srbin ko zna. Nekada pomislim da se na ovim sajtovima takmičimo za titule lud, luđi, najluđi, lud kakvog svet nije video, a kandidata za sve te titule ima bezbroj.
  • Телеп

    11.07.2013 14:51
    @ns - za Pravda za sve
    А про по тога да су Срби само једна од 26 нација у Војводини. Тја, у принципу си у праву. Али су по истом принципу у праву и они који кажу да је Бил Гејтс само један од десетина хиљада акционара Мајкрософта.
    А што се тиче тога да је "Војводина твоја, а не тамо неких, који су дошли ко зна одакле"... Друже, да ти објасним нешто: право познаје само приватни, јавну, државну својину. Ти дакле можеш бити власник свог аута, стана или друге непокретности, али не можеш бити власник Војводине. То је можда могло у феудалном систему, али тешко да може у 21. веку. Са друге стране јавна својина припада свим грађанима који су порески обвезници. Е, сад, колико ја схватам, твоја највећа мука је то што се 70% пореских обвезника у "твојој Војводини" изјашњавају као Срби. Ако гледамо са те стране онда испада да су Срби већински акционари јавне и државне својине.
    Друже , могу само да ти поручим да се пробудиш што пре, јер ово није ни средњи век, а ни Аустроугарска.
    Све најбоље и поздравите вашу маму!
  • Pravda Za Sve

    11.07.2013 14:16
    za NS i njemu slične
    E teško onom koga vi branite :)
    Ovde je reč o napadu na novinara imenom i prezimenom, a vi zloupotrebljavate prostor da vredjate i da govorite da su Srbi jedna "dvadesetšestina" u Vojvodini?"?
    Da li vi ljudi znate o čemu pričate?
    Prvo nije to tema, već kako pomoći čoveku koji se našao u nevolji zbog svog pisanja i stavova.
    Drugo, ako već pričamo o tome, Srbi čine 70 odsto stanovništva u Vojvodini, a to je oko milion ipo duša!!!!
    Ja sam Vojvodjanin, ali sam Srbin, pravoslavne veroispovesti.
    Poštujem sve druge, ali moje najviše volim naravno, i ne vredjam nikog već vas samo usmeravam i govorim da činite medvedju uslugu vašom "odbranom"...
    Novi Sad je moj glavni grad.
    Sigurno ga ne volite više nego ja, a vaša mržnja i ekstremizam je identična mržnji ovih likova koji prete tamo negde iz inostranstva...
    Ista ste vi sorta...
    Levi fašizam - komunisti i anarhisti
    Desni fašizam - nacisti i klerofašisti i ostali..
    Isti ste
  • 11.07.2013 14:12
    Divljaci, najveca sramota Balkana i EU.
  • PenzionerkaNazalost okruzeni s

    11.07.2013 14:06
    Toliki fasisti nas okruzuju i uvek isto mrznja,mrznja.Pa zar se nisu vec umorili.Sve sam blize kraju,a zivot okruzen mrznjom ne prestaje.Mrzitelji zar vas to ne zamara?Nije vazno ko je ko nego kakav je ko.
  • @ns - za Pravda za sve

    11.07.2013 13:59
    Naravno, naravno,..., samo opusteno. Vidim da pored vojvodjansko leba, pored srpske 1/25-tine, imate i vojvodjanski pravopis. Nije malo.
  • barbarelo

    11.07.2013 13:52
    Fašisti
    Jednostavno - vi ste kukavice i nesrećnici čoporativnog identiteta.
  • Vojvodjanin poslednji mohikana

    11.07.2013 13:36
    Za sve sto pljuju Vojvodinu bih podsetio odkad je pocelo ovo propadanje Vojvodine. Svega ovoga nije bilo pre 25 godina. Mozda za promenu da damo malo prava i drugima. Pogle dokle su nas patrijote i patrijotizam dovele. I festivali tipa bacanja kamena sa ramena i sl. Svi pljuju Vojvodinu, pa dokle? Sto ste dolazili ako nevalja?
  • Pravda za sve

    11.07.2013 13:24
    Za Ns
    Za tvoju informaciju dragi moj komšija, i ja sam iz Novog Sada, i sa punim pravom ovo sve pišem.
    Svi mi ovde jedemo Srpski hleb jer živimo u državi koja se još uvek zove Srbija, a ne Vojvodina..
    Da smo u Parizu, jeli bi francuski, da smo u Rimu jeli bi Italijanski, tako da komšija moj iz Vojvodine lepe naše, nije greh jesti srpski hleb.
    Hreh je pljuvati po njemu i pljuvati u bunar iz kog vodu piješ.
    Zbog takvih kao ti, postoje ekstremisti drugih boja.
    jedan ekstremizam radja drugi ekstremizam zapamti to komšija moj iz Novog sada našeg najlepšeg grada ;)
  • 11.07.2013 13:19
    @Scotch Bonnet
    Ne piše ništa ni blisko istini. Ali nikome ne smeju biti upućivani pozivi za linč, pa ni njemu. Time čovek postaje ravan vama i jednako je opasan kao vi.
  • ns

    11.07.2013 13:15
    za Pravda za sve
    ne jedu građani srbije srpski lebac nego Vojvođanski, takve izjave su krivično delo diskriminacije i nacizma jednako linču i u pravu je dotični što ga prozivaju da je u srbiji isto kao u nacističkoj nemačkoj doklegod ti meni pričaš da je moje vojvođansko žito tvoj srpski lebac, idi begaj došli i našli da smatraju.. za Vašu informaciju gospodine srbi su samo jedna od 26 nacija i nacionalnosti koji žive pod jednakim pravima u Vojvodini i koji moraju nekad i da čekaju svoj red, nisu srbi čak ni srbija a pogotovo ne Vojvodina, srbi su samo 1/26 Vojvodine!
  • Pravda za sve

    11.07.2013 13:04
    Osuda mržnje ali...... gde ima dima...
    Osudjujem svaki poziv na linč, govor mržnje, šovonizam....
    Ali isto tako osudjujem i one koji večito pišu protiv Srba i Srbije a srpski hleb jedu i u Srbiji žive.
    Osudjujem one koji za sve ratove krive samo Srbe, kao da su Srbi ratovali sami sa sobom i kao da su Srbi jedini bili zločinci, a svi drugi bili žrtve tih groznih Srba.
    Nek je stid i sramota sve one koji pljuju po Srbiji i Srbima - po defaultu....
    Ponoviću, osudjujem pretnje, poziv na linč, govor mržnje, ali osudjujem i one koji moj narod bezočno vredjaju misleći da to može tako večito da traje.
  • Silni

    11.07.2013 12:56
    Da se ja pitam dobro su i prosli!
  • Scotch Bonnet

    11.07.2013 12:49
    Istina boli
    Covek se izjasnjava kao Vojvodjan i jos je kako ovi navode "bosnjacko-muslimanskog porekla a pri tom pise istinu.

    Sta ce nacosima veci razlog za pljuvacinu i napade nego gore nabrojano.

    Kao da ne zante, cim nesto nije srpsko onda ne valja.
  • 11.07.2013 12:38
    Limanac, seme ti se zatrlo za opravdanje Srebrenice.
  • LimanacNS

    11.07.2013 12:19
    Govor mržnje...
    ...nije rešenje. Čuo sam da dotični novinar piše često i Srebrenici, "podsećajući" Srbe da ne zaborave taj genocid. Pitam se da li ume nekad da spomene uzroke upada vojske u Srebrenicu i da li se nekad seti Nasera Orića, njegovih pohoda iz te zaštićene enklave, mrtvih srpskih duša, odraslih i dece. Nisu tzv. Bošnjaci ništa bolji od Srba, imaju marketing samo za zločine suprotne strane, svojih se ne sećaju.
  • ZoranNS

    11.07.2013 12:08
    Nikakvo čudo, ko nam je, ili koji
    Nikakvo čudo, ko nam je, ili koji su zaduženi za kulturu, za njih je multietičnost jednako sa Srbomrzništvom, i separatizmom. Poređajte samo poslednje događaje u Novom Sadu što se kulture tiče i videćete kuda ide ovaj grad.
  • ma da

    11.07.2013 11:52
    nake se P. Petrović predstavi punim imenom i prezimenom kao i doticni kojeg pljuje umesto sto se krije iza pseudonima tipa "pera peric". Ako vec misli da je u pravu i da je to sto pise istina, a ne naruceni tekst, nema razloga da se sakriva.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna